perjantai 28. heinäkuuta 2017

Pienen elämän hippusia #5

Minua ärsyttää/pelottaa:

- Ihmiset jotka latistavat minua ja näyttävät mitä muut taas osaavat paremmin

- Kun välillä tuntuu etten todellakaan osaa mitään

~ Kun ajattelen missä olin vuosi sitten

- Seisominen järvessä, joka on oikeastaan jatke viereiselle harjulle...joka syvenee jyrkästi ja joka on täynnä uhkaavaa vettä...

- (Pelkään siis syvää vettä. Enkä edes tiedä haluanko pelosta eroon vai en)

- Kun vanhemmat tahtovat pois mökiltä koska lupaa sadetta

- Kun kesäsuunnitelmat menevät pieleen

- Hyttyset jotka seuraavat joka paikkaan ja pilaavat kauniita hetkiä

- Liian meluisa öinen maantie, joka saa minut melkein kääntymään takaisin


Minua ilahduttaa:

~ Vanha mökki <3

~ Vanhat valokuvat <3

~ Pienet kylät ja kiemurtelevat vanhat maantiet

~ Kun osaa sytyttää kiukaan ja katselee kauniita liekkejä, vaikka niissä piileekin myös vaara

~ Roadtrip-kirjan lukeminen (Terhi Rannelan Jäämeri, jäähyväiset ja minä) järven rannalla ja matkaradion kuunteleminen

~ Suomipopin tutut laulut

~ Saunassa istuminen, vilvoittelu ja se jääkylmä järvikin, johon tottuu

~ Mustapapupihvit jotka maistuvat hampurilaisessa melkein samalta kuin tavalliset pihvitkin

~ Päiväkirja <3

~ Paljain jaloin kävely, auringonlaskun näkeminen ja kuunsirppi (miksi se oli niin epätavallisen suuri?) ja usvaa niityllä

~ Kun etsin viime vuoden hiljaista maantietä ja lopulta löydän sen. 

Hetken kuulen vain sydämeni sykkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti